Brand experience
ADUCEM NOI DIMENSIUNI IN EXPERIENTA VIZUALA
Experienta brandului capata noi dimensiuni odata cu utilizarea serviciilor Mediavan. Pe langa comunicarea mesajelor intr-un mod inedit si eficient, conectam trecatorii si participantii la trafic cu experienta senzoriala pe care o aduce publicitatea in miscare.
Astfel, cream si stabilim o relatie solida intre identitatea si marketingul brandului cu audienta utilizand elemente precum tehnologia sau emotia adusa de impactul vizual.
DE CE SA ALEGI MEDIAVAN?
- 5Reclame ce capteaza atentia trecatorilor
- 5Interactiune ridicata cu participantii la trafic
- 5Costuri reclama si campanii avantajoase
- 5Campaniile se pot derula pe trasee prestabilite
- 5Campaniile pot functiona non-stop, 24 / 24
- 5Continut afisat la calitate excelenta
- 5Campanii si promotii in diferite formate
- 5Experiente pozitive cu angajarea in actiuni
- 5Pot fi atinse tinte de public clare si precise
- 5Posibilitate actualizare campanie in timp real
PUNEM PRIVITORUL IN CENTRUL ATENTIEI
Marketingul bazat pe experiente pune audienta in centrul atentiei si stabileste o conexiune emotionala ce va crea o afinitate speciala orientata catre brand. Cu ajutorul empatiei si indemnul participantilor la actiuni, poti cimenta relatia de incredere intre comunicarea vizuala si utilizator, avand capacitatea de a inspira si de a primi un feedback in timp real.
La Mediavan, punem accentul pe transmiterea povestilor brandurilor, intr-un mod personalizat si adaptat pe nevoile reale ale fiecarei companii, oferind o gama variata de servicii de campanii publicitare outdoor adaptate pe buget.
Tu decizi cat, cum si unde sa apara reclamele brandului, iar noi iti suntem alaturi cu pachete de servicii concepute pentru a oferi flexibilitate cat si sa identificam impreuna cele mai bune trasee si rute cat si cele mai bune momente ale unei zile pentru a ne asigura ca mesajele pe care le transmiti sunt receptionate de trecatori, privitori si participantii la trafic.
EMOTIA INDEAMNA ACTIUNEA
O reclama bine realizata are capacitatea sa miste oamenii, captivand audientele intr-un mod placut si expunand mesajul transmis intr-un mod transparent cu care privitorii pot interactiona si relationa, in special atunci cand povestea este transpusa in miscare.
Acest tip de interactiune poate duce ulterior catre o actiune favorabila asupra privitorului in relatie cu brandul, stabilind astfel o conexiune reala si durabila.